Nemška romantična cesta in potovalni načrt 6 dni

V pravljične srednjeveške vasice smo se odpravili po nemški romantični cesti. Bavarsko območje pod imenom Romantična cesta so povezali leta 1950, ko so po svetovni vojni želeli v deželo ponovno privabiti turiste. Mi smo izlete delali iz Oettingena in Bayern, kjer smo imeli home exchange menjavo. Zlahka bi ostali tam še dlje, saj je imela hiša res vse! Spodaj si oglej naš potovalni načrt za 6 dni srednjeveške Nemčije. Nemška romantična cesta te zagotovo ne bo razočarala, mene definitivno ni. Že načrtujem vr

Nemška romantična cesta

Romantična cesta je 350 kilometrska pot v Nemčiji med mesti Würzburg na severu in Füssen na jugu, ki povezuje 29 srednjeveških mest, čudovito podeželje in pravljične gradove. Pot je ena izmed najbolj popularnih in ni težko videti zakaj. Romantična cesta te zapelje direktno v preteklost in kraje iz otroških pravljic.

nemška romantična cesta, romantična cesta, german romantic road, romantična cesta potopis, potopis, potovalni načrt, načrt potovanja, nemčija potovanje, potovanje v nemčijo, potovanje, potovanja, družinska potovanja, družinske počitnice, romantične počitnice, nemčija roadtrip, roadtrip, home exchange, nemške ceste, nemška romantična pot, german romantische strasse, romantische strasse, deutchland romantische strasse, rothenburg, augsburg, dinkelsbuhl, fussen, neuschwanstein, nordlingen, wurzburg, kranjska gora, potovanje z avtom, roadtrip nemčija, rothenburg ob der tauber, sommersdorf, wassertruedingen, donauworth, oettingen in bayern, homeexchangecom, homeexchange, potopis
Nemška romantična cesta, vir: en.schwangau.de

Potovalni načrt Nemčija in romantična pot

Naša pot do Nemčije se je začela iz Kranjske Gore. Verjetno najbolj znan grad blizu Fussena, Neuschwanstein smo tokrat spustili, saj sva si ga ogledala že na enem izmed prejšnjih potovanj. Pot nas je vodila iz Kranjske Gore do postanka pri gori opic Landskron in potem direktno do naše izhodiščne točke Oettingena, kjer nas je čakala čudovita hiška.

Romantična cesta 1. dan, Oettingen in Bayern

Prvi dan smo se sprehajali po našem mestecu, ki je sicer znano po pivovarni in najbolj prodajanem nemškem pivu Oettinger. Blizu našega naselja je velik park, ob reki pa sprehajalne poti, čisto v bližini hiše pa smo lahko videli srne in jelene. Seveda pa v bližini tudi ni manjkalo lepo urejeno otroško igrišče.

Do središča mesteca smo imeli cca 15 minut hoje. Mesto leži ob reki Wörnitz, na zgornjem robu kraterja Nördlinger Ries, ki je nastal pred več kot 16 milijoni leti. Oettingen in Bayern je arhitekturno zelo zanimivo mesto, saj so na eni strani hiše pol-lesene, na drugi strani pa baročno zaobljene. Zanimivo je, da je bilo mesto v letih od 1522 do 1731 razdeljeno med protestante in katolike (ti so naredili hišam baročne fasade), vsaka stran pa je uporabljala svoj koledar in imela svojo sinagogo.

Romantična cesta 2. dan, Nördlingen in Harburg

Nördlingen

Nördlingen na Bavarskem je eno izmed najstarejših ohranjenih srednjeveških mest in eno izmed treh mest v Nemčiji, ki imajo v celoti ohranjeno obzidje. Ostali dve mesti sta Rothenburg ob der Tauber in Dinkelsbühl. Mesto leži v kraterju, blizu kraja, kjer je 15 milijonov let nazaj padel meteorit. Zelo znan je “Danielov” zvonik iz katerega se vidi lep razgled na celotno mesto. Hiške so pol-lesene, ulice pa so tlakovane.

Ker je mesto ostalo tako zelo ohranjeno, imaš občutek, kot, da si šel nazaj v čas. Nič čudnega, da se je zato mesto že pojavilo v filmih (npr v Willy Wonka in tovarna čokolade). Decembra je tam eno najlepših božičnih marketov na Bavarskem. Zanimivost je, da je mesto ohranilo tradicijo “nočnega čuvaja” (watchmen call), ki vsak dan, na zvoniku, od 22. do polnoči, vsake pol ure, ponavlja besede, “vse bo dobro” (all is good). Tako naj bi pomiril prebivalce mesta, da mirno ležejo k nočnemu počitku.

Harburg

Grad stoji na hribu in gleda na mesto. Ob poti do gradu so nas pričakali različni liki iz pravljic. Grad je res izjemno ohranjen, zdaj se ga lahko najame za različne prireditve. Razgled z gradu na mesto je lep, še bolj pa mi je bil všeč poglej iz mesta na grad. Tam je tudi možnost opazovanja račk, ob vodi se lahko usedete na piknik (zraven je parkirišče), potem pa se odpravite čez most na kratek sprehod do mesteca.

3. dan, Wassertruedingen, Schloss Sommersdorf in Wurzburg

Wassertruedingen

Na poti do našega najbolj severnega cilja, mesta Wurzburg, smo se ustavili v mirnem mestu, ki ima zasnovan čudovit nov park, poleg reke, kjer lahko opazujete ptice. Mi smo šli na kratek sprehod, se malo poguncali in potem krenili naprej.

Schloss Sommersdorf

Kratek obisk smo namenili temu čudovitemu gradu, ki ga obkroža potok. Grad je bil zaprt in sodeč po zvoncu na vratih, v zasebni lasti. Je pa lep za kratek postanek. Lahko celo posediš zraven gospe v rumenem in si nalo napaseš oči.

Würzburg

Naša najdaljša pot v tem tednu, nas je pripeljala do Wurzburga. Spet večje mesto, ob reki, kjer mimo plujejo ladje, na kakšni pa si celo lahko privoščite kosilo. Verjetno je najbolj znana stvar v mestu most, s katerega je čudovit razgled na grad. Je zelo zanimivo tudi zato, ker se na njem družijo ljudje ob kozarcu vina. Po obisku trga in obvezne kave, smo se odpravili nazaj v hišo.

4. dan Rothenburg ob der Tauber

Meni je bil Rothenburg najbolj čarobno, pravljično mestece (kljub temu, da je verjetno najbolj turistično od vseh). Ravno dovolj je veliko, da se nekaj dogaja, vse imaš na dosegu peš in res ponuja vse, od čudovito ohranjenega obzidja, do razgleda in tlakovanih uličic, ob katerih so posejane čarobne hiške.

Ko si enkrat znotraj obzidja, začutiš vajb, ki je v zraku. Težko ga je opisati. Ti pa hitro pridejo v glavo misli, da se boš sem definitivno še vrnil. Vse je tako čarobno, prav zanima me, kako izgleda v zimskem času, v snegu in lučkah.

Romantična cesta 5. dan Augsburg in Donauworth

Augsburg

Augsburg je malo večje mesto, kot smo jih bili vajeni obiskovati v zadnjem tednu. Po ulicah vozijo tramvaji, mimo ličnih butikov drvijo ljudje, v zraku pa je tisti mestni vajb, ki sporoča, da nihče ne počiva. Ponekod me je mesto spomnilo na Ljubljano, pa čeprav so na trgu v loncih palme in ležalniki na mivki. Kakšna kul ideja. Luštno za kakšen dan, kaj več bi pa raje preživela v kakšnem mirnem mestecu.

Donauworth

Tukaj je bilo res čutiti umirjenost malega kraja. V resnici ne rabiš prav veliko za užitek. Vsake toliko paše pokukat v večje mesto, da potem vidiš razlike in kaj je bolj primerno zate. Zame sigurno kaj takega.

Romantična cesta in zadnji, 6. dan Dinkelsbühl

Kjer so pravljice doma, bi lahko rekli, samo poglej te stolpiče in rože ob kamnitem obzidju. Ko se sprehajaš ob obzidju, te kar povleče nazaj v čas. Ob obzidju je park, ki te pripelje do čisto ohranjenega stolpa. Sploh ne morem verjet, da so vsa ta srednjeveška mesta tako zelo ohranjena. Čudovito!

Dinkelsbühl, Nemčija

Tukaj si lahko pogledaš še naš načrt potovanja po Slovaški in Poljski.